Welkom bij Relay Management Consultancy Selecteer uw taal:
  • NederlandsNederlands
  • Amsterdam

    “Ymere heeft een groot verander- en vernieuwingsproces doorgevoerd, onder de noemer Ymere Vernieuwt.

    Relay heeft hierbij het programmamanagement gevoerd over de HR&O aspecten. Op hoofdlijnen betekende dit het aansturing van het HR&O gedeelte bij de negen herinrichtingsplannen, de consistentie hierin bewaken, zorgdragen voor de benodigde HR instrumenten en informatie. Aanvankelijk zou de betrokkenheid van Relay eindigen na afronding OR traject, in de praktijk heeft Relay ook nog een coördinerende en uitvoerende rol gespeeld bij het herplaatsingstraject van circa 550 medewerkers.

    Dit kenmerkt de opstelling van Relay, flexibel met een juiste focus: wat gedaan moet worden, gebeurt. Relay levert zeer bekwame en betrouwbare professionals, die naast strategisch ook operationeel kunnen denken én doen. Voor het transitieteam Ymere Vernieuwt was Relay niet alleen een goede sparringpartner, maar ook een zeer fijne collega!”
    http://www.cobouw.nl/nieuws/algemeen/2013/09/09/ymere-volledig-op-de-schop
    Anke Huntjens – (destijds) Programmamanager Ymere Vernieuwt

     

    “Woningcorporatie Ymere heeft gekozen voor een scherpere en meer gefocuste positionering van haar projectontwikkelingsbedrijf. Dat heeft geleid tot een Inrichtingsplan waarin zowel de organisatorische als de meer zachte kanten en gevraagde competenties van het bedrijf en daarmee de medewerkers is beschreven. Dit Inrichtingsplan is in november 2010 afgerond en in februari 2011 met een positief advies van de OR door de Raad van Bestuur vastgesteld. De implementatie van het nieuwe Inrichtingsplan is in maart 2011 gestart.

    Relay Management Consultancy heeft op zeer deskundige wijze ondersteuning gegeven bij het opstellen van het Inrichtingsplan, met name waar het de HR-kant van deze reorganisatie betreft. Tijdens het adviestraject met de OR heeft Relay Management Consultancy de directie en bestuurder ondersteund bij het toelichten van de diverse (personele) aspecten van de reorganisatie en bij het beantwoorden van vragen van de OR.

    Na het besluit van de Raad van Bestuur heeft Relay Management Consultancy het herplaatsingsproces van de 150 medewerkers ontwikkeld en de uitvoering gecoördineerd.

    Mijn ervaringen met Relay Management Consultancy kan ik als volgt beschrijven: kritisch, to-the-point, zeer betrouwbaar en deskundig, denkt op het terrein van HR zowel op strategisch als op tactisch niveau goed en constructief mee, en is in de operationele vertaling en bewaking van het reorganisatieproces to-the-point, kritisch en consistent. Dit in combinatie met een gezonde dosis humor, heeft geleid tot een uitstekende samenwerking van Ymere met Relay Management Consultancy.”

    Stefan Schuwer – (destijds) Lid Raad van Bestuur Ymere, portefeuille Gebieds- en Projectontwikkeling